20100302

Tjuuuu breeeeeee!
PA kommer ta livet av mig, det går inte sådär jättebra direkt.
Idag tog jag dock en ledig dag och strosade runt på san med bästa andrea! Blev ett par leggins och en sjal rikare...:)
Hade dock lust att köpa hundra saker till, men det hade jag inte ekonomi till....
Kanske snart dock!:D
Kom hem och var barnvakt åt sigge, gick sådär, han förtörde min akonversationer med heta killar totalt! hahahah nejvars men han är LITE jobbigt ibland.....hehehe
här kommer bilder på dagens inköp och lite PORRBILDER, hihi:

Leggings med skinndetaljer, Gina tricot 199:-


Sjal, gina tricot, 129:-










hehe 1


hehe 2


hehe 3

Ibland får man faktiskt!

CIAO<3


Kommentarer
Postat av: Erika

Snygg BH & snygg skjorta & snygg duuh :)

ja har med dem!

2010-03-02 @ 17:14:16
Postat av: arnie

härmapa:D

2010-03-02 @ 17:32:24
URL: http://arnela.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0