20100228

Bara jag som inte kollar på hockeyn nu eller?:O
Sitter och kollar facebook, inom loppet av en minut var det typ 7 personer som uppdaterade sin stutus, usa, yey, wow....
Haha, okej ska inte vara neggo, bara det att hockey inte direkt är min favoritsport...
I alla fall, nu till annat, kom precis hem från arre efter att ha umgåtts och haft det trevligt OCH kollat på värlens jobbigaste film. Orphan hette den, handlar typ om en familj som adopterar en nioårig tjej som visar sig vara en 33 årig kvinna som är mentalt sjuk i huvet och dörsöker förföra mannen i huset, vilket inte lyckas så hon ska döda hela familjen och bränna upp huset. Detta brukar hon göra, kanske borde byta hobby?
Dålig film, eller spännande ibland, men jag hatar när man vet typ att dem kommer gå in i ett rum där hon är och sen kommer hon döda dem...Dåligt också när huvudpersonerna i filmen dör, eller en av dem i alla fall...

Nu ska jag nog gå och sova faktiskt, eller försöka, vaknade typ 2 eller 3 i eftermiddags så det känns som om det kan bli lite svårt att kunna somna nu. Ännu svårare att ta sig upp ur sängen imorgon bitti klockan åtta för att gå till skolan...:'(
Ångesten ligger på högsta nivån!
Dessutom nu när skolan drar igång kommer ni bara få höra av mig, lilla bloggdrottningen, en gång per dag....:(
HÖHÖ

CIAO<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0