20100220

hur mår alla pigga?
Jag vet i alla fall hur alla trötta och irriterade mår...
Igår var jag på 18-årsfest som var sådär, lite trevligt folk men de flesta var rentutav pinsamma som bara fan. Massa fjortisar som sprang runt och skrek spydde och deckade. Stackars dm som måsta städa där sen...
Efter den festen äkte vi på efterfest, tänkte att det skulle bli mkt roligare. Slutade med att alla drog hem, vi sov i soffan, kul.
Klockan 9.15 på morgonen efter typ fyra timmars sömn skulle arre och jag gå hem, jag gick hem i detta förbannade snöovöder i en halvtimma, fast helt ärligt så frös jag inte för jag var för arg för det.
Vart LITE gladare när jag kom hem till pappa och såg min nya telefon:D eller alltså det är samma som förut, samma modell, fast den här gången fick jag tillbaka en helt ny, happyyy!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, hade aslust att typ bara chilla lite, kanske gå ut till texas, men att vi ska gå till stan, det tror jag inte, blir att mysa hemma istället!<3

Några vårbilder och sommarbilder bara för att, ja tack!!


CIAO<3





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0