091027

2 dagar kvar babyyyyyy!
Sitter hos angelica nu, har varit en sjukt bra helg och en sjukt bra början på ett lov!
Jag fyller 18 om 2 dagar, äntligen myndig, äntligen vuxen, ÄNTLIGEN FEST SNART!
Som jag skrev på bdb, jag kommer snart att ha en fest, kommer komma med datom och tid och var och allt snart, vill inte ha en massa fjortisfolk dit, hihihi!<3
Men ni som känner er träffade, typ känner mig, ni kan ju liksom förbereda er!

20-årsfesten i lördags vart otroligt lyckad, kom hem typ halv åtta, alldeles utmattad men glad.........hahaha!
Söndagen och måndagen har spenderats med sköna vänner!<3
Igår fyllde även min syster ida ( http://idapantzar.blogg.se ) 15 år, congratz sis!<3

Nu tänkte jag gå och skrämma angelica när hon sitter på toan, bajz ange då!; moahaha

ciao
julia.


haha, angelica och hennes syster, love u mami<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0