091022

Dumdurudum dum dum dum dum dumdurududum...
Okej om ni undrar vad det där är så är det en asbra låt som jag nynnar på, haha!
Nu har jag precis kommit hem från skolan, dressat om till myskläder och tvättat bort sminket! hihi(:
          Skolan idag= matteprov(gick åt helvete) + Eng C oförberett prov(gick ännu mer åt helvete) = aj aj aj!

Dessutom typ regnade det fast ändå inte, fast man vart asblöt ändå! Det var typ microdroppar i hela luften, asjobbigt, tur att man har världens mysigaste jacka och skor för precis sånna stunder:*

Gårdagen var himlans rolig den också, höll på att dö av skratt, alltså jag har ju redan berättat om gårdagen fast det roligaste var nog nästan när vi satt och diggade psycho-musik i bilen, stackars andrea haha!
Nu ska jag bara göra ingenting i typ en timme, sen ska jag plugga psykologi, prov imorgon... Det är dock inte riktigt säkert att jag hinner med det! Ska nämligen ha den där dumma risk1 imorgon också.
Ni får ha det bra, få en bättre eftermiddag än jag kanske? ;)

puss på er!

Ciao
julia.


So ready for e.m med psykologi



<3



Eng C...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0