091020

Plugg, plugg, plugg...
Kommer snart slita håret av mig. Gissa om jag fick panik när det visade sig att jag kanske kommer att ha en ig-varning i engelska c!
                Seriöst liksom, jag opch IG:n passar ju inte riktigt ihop alltså! Måste, måste måste börja kämpa lite nu, kan ju lika gärna passa på när man går skolan istället för att få läsa upp betygen senare...
                Något som är lite roligare kankse: JAG LÄNGTAR TILL HELGEN OCH FEST!  Lät lite som en alkis där men vad tusan! Dessutom är det bara 9 dagar kvar tills jag fyller 18 också!:D
Har besätmt mig nu, jag ska ha fest, dock inte den helgen, och temat ska vara pimp an hoes! Och ja det kommer finnas alldeles speciella rum med tanke på temat.... HAHA! skämt och sido.

Nu ska jag kasta mig tillbaka till mina böcker, projektarbetet som för övrigt handlar om uppstartande och marknadsförande av en DRINKHEMSIDA!
Kommer lägga upp reklam för den när den är skapad och så, Den kommer vara mer anpassade till oss lite yngre som inte har råd att köpa 375 000 olika sorters sprit och mixar från systemet eller typ ha oliver från fucking brasilien i våra drinkar, bra va?:)
               Förväntar mig att ALLA besöker den sidan flitigt sen;)


Ha det bra
ciao
julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0