091019

Nedräkningen börjar på riktigt idag!
10 dagar kvar tills jag fyller 18 och jag flyger på moln typ, haha!
Jag vet att jag har varit typ superduperasdålig på att uppdatera på ett himla bra tag nu, fast det beror faktiskt på att jag har haft skolan, vet att det är lite dåligt att skylla på det, men liksom vafan. Ska man ta körkort och skit snart är det bäst att ligga i!
 Sen kan det ha kanks elite att göra med att jag har festat en del också, inte orkat uppdatera, hehe.

Tänkte att det skulle bli ändring på det, har fortfarande mycket att göra, och aa festar i och för sig lika mycket, men lite tid har jag nog allt!

så vad har hänt idag?
Typ megatråkig dag, skolan, hem och sova, stallet, äta, sitta här nu, dushca snart sen sova igen.
Dessutom har jag största ångesten för det kommande stora matteprovet på torsdag, oj dem kalla kårarna längst ryggen kändes ni!

För att göra hela inlägget lite roligare slänger jag upp lite bilder på lite saker och lite folk.
Ha det bra!

ciao
julia.









okej vart bara två på min bästaste lillebror, det bästa jag har just nu tror jag,älskar dig sigge!<3
han är btw lite större än sådär nu, hela tre månader, snart fyra!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0