uppföljning

Dumma mig också!
Jag skulle titta på säsongspremiären av fashoin--> modeveckan i new york, kan man ju bara inte missa, rodde jag, så jag lade mig i soffan med en mysig pläd, och vad händer? Visst vetni, jag somnade fan innan introt var slut. Nu ligger jag i sängen istälet och är pisstjurig för ajg inte är trött längre.!
Jag tänker såhär ni vet: "fan också, nu passar det att vara pigg, så fort jag lägger ifrån mig datorn och börjar göra lite nytta, typ plugga körkortsteori kommer ögonen gå i kors IGEN:@"

Tröstar mig lite med att sitta och komma på roliga teman till the fest. Detta visar sig självklart vara så jävla svårt, haha!
Har trots allt några förslag: - PIMP AND HOES (tanken finns kvar även m några vill att jag ska radera den(; )
                                        - PIRATER
                                        - TJUV OCH POLIS
                                        - DRESSCODE HELSVART (då ska jag typ vara helröd eller något coolt!

Som ni ser har jag itne många förslag, och festen är på Lördag! (ANTAGLIGEN)
Och är det någon som läser detta som inte känner mig, varnar er, jag kommer ha vakt och gästlista så crasha inte är ni snälla, inte för ni kan det men... moa ha ha ha!

oki
nu måste jag plugga körkort

ciao
julia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0