091122

Hello bloggen!!
Nu har jag inte skrivit på ett tag, har varit dååålig på att uppdatera.
Fullt upp i veckan har det i alla fall varit, jag såg New moon i torsdgs natt, eller fredags morgon eller vad man säger. OMG vilken film, nu kommer jag bli sådär besatt av Edward och Jacob igen!
Det är ag och ala 15-åriga fjortisar typ, yes kanske har en chans... HA HA HA!
I fredags åkte jag till sthlm, är fortfarande där btw. Igårkväll var det en riktig lyxdag,
först var jag på spa, som låg typ vid vid sureplan, kommer inte ihg vad det hette nu... Där fick jag en 80 minuters kroppsbehandling, först saltpeeling, sen lerinpakning, sen liga i en värmefilt typ aslänge, sen massage. Vidare till ansiktet där jag fick massage, ansiktspeeling, plockning av ögonbryn, pormasktömning, inpackningar. Alltså det var så mysigt oh SPA-personalen var helt underbara!
                      Efter det gick jag och mamma ut på stan, jag inhandlade ett par hederliga svarta chap monday jeans från urban outfitters, jag hatar att gå in där seriöst, det finns så otroligtmycket jag vill ha, och pengarna bara finns inte:( Sen inhandlades även en jättefin spetstopp och ett stort halsband från Oasis, också en underbar affär!
På kvällen gick vi först till Rische och tog en drink, det var tänkt att vi skulle äta på East men vi blev kvar på Rische, inte helt fel eftersom självaste Carolina Gynning satt vid bordet bredvid mig, haha!:D
Alltså, snacka om att man kände sig som värsta kändisen när man går runt där och ser alla perfekta människor med sina 3000 kr champange flaskor!
I alla fall, efter Rische gick vi faktiskt till East och tog en drink, sedan mötte vi upp min morbror somväntade på oss på Hotel Anglais, där jag drack en Strawberry Bianco, min nya favvisdrink alla kategorier!!!!
                       En helt underbar kväll med andra ord! Detta ska jag definitivt göra om, fast kanske inte med min mamma ´nästa gång. Jag menar, det var helt supermysigt, fast om man vil festa till det ordentligt borde man göra det med någon annan än mamma;)

Nej nu ska jag äta lite mat, sen in till storstaden med kusinerna och se på NK:s nyöppnade Julskyltning! (dem drog bort skynkena idag!:D)

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0