091111

Grattis på 17-årsdagen ERICA! <3
Idag har jag varit i skolan, på födelsedagsfirande, hem och plugga engelska c (håller fortfarande på och fattar absolut ingenting, såklart)
Lexin är så jävla dåligt alltså, jag blir tokig! Så fort det blir lite typ svårare ord finns dem inte, :'(
Hur ska jag då kunna återberätta och översätta en massa svåra ord på en 5 sidor lång text, på skitsvår engelska?...
Jaja, skitsamma, ni bryr er ändå inte:D

En till jättejobbig sak, förra fredagen dog min älskade morfar R.I.P Morfar 1911-2009 <3
Dessutom fick jag reda på att min häst ska avlivas på fredag, seriöst, jag orkar inte det också, det är väldigt mycket skit just nu, jag börjar må inte bra alls.

Fast nu ska jag nog fortsätta med engelska c,
wish me luck!, haha;)

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0