091104

Tjatja bloggen! (haha)
Kom precis hem och har slagit upp dem roliga rättskunskapsböckerna...
Idag har jag som vanligt varit i skolan, sen vidare till stan och körlektion! Det gick jättebra, vilket var skönt eftersom det är dags för he big test snart!
efter körlektionen gick pappa och jag till banken, fixade ett visa kort (istället för maestro), en internetbank och betalservice. Seriöst, fattar ni hur vuxen jag kände mig eller?:O
Efter det var jag bara tvungen att springa in till Cri för att köpa dessa armband(bilden) som jag väntat på hur länge som helst, älskar dem!<3

Obs! Peppar för fest i övermorgon, fast inte för rättskunskapsprov!

Ciao
julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0