091102

Planerar för fest, jag älskar livet!
Eller nej jag älskar inte livet, det är ganska jobbigt att ha fest, med allt som ska hyras, typ en lokaljävel. Motala sucks, flytta aldrig dit foks!
Dagen kan summeras: vardag.
Första dagen i skolan, mjukisstart med 3 timmar hål mitt på dagen ändå!:) slutade vid halv tre typ, helt ok:)
Nu behöver jag egentligen plugga, det finns nämligen ett visst religionsarbete som ska vara klart typ...nu, HEHE. Dessutom har vi svenska immorn, och jag ska ha mitt efterlängtade tal..., jag har ju gjort klar det, vet bara inte RIKTIGT vart det finns....(:
Sådär, nu ska jag fortsätta smaska på äpplekaka och ballerina,
ha det gott

ciao
Julia.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0