090630

Hallå!
Sitter och kollar på ensam hemma nu, "orginalet" eller vad man ska säga, och herregud vad den är rolig! Alltså jag garvar ihjäl mig, jag måste ha väldigt dålig humor tror jag...
Idag har jag jobbat hela dagen, gud vad jobbigt det har varit, nästan inget folk, det är inte så roligt. Jag har ont i hela ryggen och i nacken, plus att det tar på krafterna att vara trevlig hela dagarna!;)
                      Ikväll är det lungt som bara den, jag försöker vila upp mig inför morgondagen, en till underbar dag av arbete 10-18, dvs hela långa dagen! Jag har jobbat typ en tiondel, inte ens det, av mitt sommarjobb, jag är redan slut, haha!
det bådar ju inte så gott va?.....
jag och Angelica planerar resa på tal om ingenting, men vi har typ beslutsångest, eller aa, vi vet helt enkelt inte vart vi ska åka, Magaluf, Aiya Napa, Hernoissos (eller vad det heter), ligger på kreta, lutar väl åt det, men man måste ju kolla priser också! Det löser sig, förhoppningsvis, måste i alla fall komma ifrån den här dumma staden nu alltså!!!!
                     Nu har det gått 3 dagar över tiden, fortfarande ingen bebis här inte!:(
det suger verkligen!!!!!

Nu måste jag fortsätta kolla på den  här superroliga filmen!

Ciao
julia.

p.s Jag vet att jag suger på att lägga in bilder, ska försöka bli bättre på det! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0