090629

hej bloggen! Jag orkar inte skriva hela tiden nu, jag bara älskar att solen har kommit. Hela de här närmsta dagarna har jag solat, solat och aa solat hela tiden! Och jag har smörjt in mig ordentligt! Tar fan det här med hudcancer på allvar nu, det låter så läskigt!
Men immorn är det slut på det roliga! Jag börjar jobba ordentligt nu, 10-18 varje dag hela veckan typ, ledig på torsdag dock, fast det ska bli ganska skönt att jobba lite, jag har bränt mig ganska skapligt över typ tuttarna och på axlarna :S
 Jag orkar inte skriva så mycket nu faktiskt, kommer inte vara så duktig på att uppdatera bloggen nu, jag jobbar och solar på den lilla lediga tid jag har!

By the way, igår var det beräknad tid för lilla bebisen att komma! Nu är det dags vilken dag som helst, gah!! Jag längtar ihjäl mig!:D

vi ses
ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0