090626

Hej såhär efter en jobbig dag! Idag har jag jobbat hela dagen, åh gud vad jag har ont i min rygg! Det låter aningen töntigt, haha, men det är verkligen jobbigt att stå i en butik hela dagarna, jag måste verkligen komma ihåg att ta på mig ett par gympadojjor nästa gång!
                 Idag på jobbet fick jag mitt nya schema, jag kommer vara ledig typ 2 helger resten av sommaren, goodbye sun! Hello money!
                De följande dagarna sedan jag skrev sist har varit jättebra, jag har legat i varamon onsdag och torsdag, varav torsdagen med Andrea, Vanja och lite annat folk, väldigt mysigt, plus att jag har fått lite färg också!:)
Wonderfuuuuuuul!!!
För er som underar, ingen bebbe än, idag är det 2 dagar kvar tills beräknat nedslag i ena delen av vår redan over-sized familj! ;) Jag har dock tippat med mig själv på att den lilla guldklimpen kommer på måndagen nästa vecka, åh det känns så sjukt konstigt och overkliget alltså, jag ska bli storasster igen, herregud!
Hoppas du dimper ner snart Nova eller Sigge!
Immorn blir det varamon igen, med Andrea och co. det blir nog mysigt, men det är så tråkigt att inte angelica jobbar hela fucking tiden:(
Nu ska jag umgås med min familj! vi ses

ciao
julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0