090622

Hej alla glada! Soliga hälsningar från motala. Det har varit en helt unerbar dag idag!
dagen började vid halv tio, Angelica ingde och väkte mig.......:) Då gick jag upp och fixade mig, åt en brakfrukost ute i solen och njöt! Vid elva, cirka, tog jag en sväng in till stan och fikade med ange, andrea och sofia, det inhandlades en piercing och en ny bikini, vid ungefär ett halv två tog jag min nya fina bikini och åkte till mariebergsbadet för att träffa hela tjocka familjen, solade galet till klockan sex och det var så underbart!
                 Direkt efter vidare till stallet där jag och johanna badade med våra hästar, så mysigt! Men jag vill gärna att min lilla pålle skulle kunna bli frisk nu, stackars liten, eller stor, som måste ha ont hela tiden, snar ger vi nog upp....:'(

Nu är det 6 dagar kvar tills lillen eller lillan kommer ut!
Åh vad jag längtaaar!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0