090621

Uppe med tuppen som vanligt! Alltså jag kan inte sova, det suger verkligen hårt alltså. Det värsta är ju att jag är typ värsta trött, sen när jag ska sova kommer det upp 7648396 saker i huvudet som gör att jag börjar tänka på de istället, och det är sådana tråkiga saker som man inte kan somna till om man säger så...:(
                 Vad hände på midsommarafton? Jo jag var först hemma ho andrea med älsklingstjejorna, Andrea, Ange, Vanja, väldigt mysigt och himla kul när man kom igång lite hihi!
Sen ungefär vid tio, halv elva drog vi vidare till en fest någonstans i charlottenborg, det är inte ens någon idé att jag försöker förklara var, mitt lokalsinne inte bara suger, det existerar inte! Dessutom tror jag inte direkt att någon är så intresserd av att veta! Sen vidare till efterfest och sen hem. Jag tror vi var hemma straxt innan fyra. En rolig kväll blev det tillslut!:) Natten spenderades hos andre, tack gumman:)
                
Vidare har det fortfarande inte blivit någon bebis, jag väntar så himla mycket nu så jag tror jag spricker! Idag är det exakt 7 dagar kvar till beräknad förlossning, det betyder att den lille kan vara ute när som helst! Det hoppas jag på så in i helvete rent ut sagt !

Nu ska jag inte babbla på mer här utan slänger ut ett par bilder från midsommarafton och sen ska jag sy fast mina ögon i blundaläge, nu jävlar ska jag sova, eler förresten nej det ska jag inte, jag ska köra the sims 3!

ciao
julia.



Angelica, jag och Andrea


angelica, jag och vanja, haha



seriös jag är då! Orkade inte vända på bilden, se så lat jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0