090617

 Hallå där! Det är väl bara helt underbert att solen tittar fram eller? Här i Motala, det lilla råtthålet, har solen skinit i princip hela dagen. Nu börjar jag äntligen känna att det faktiskt är sommarlov vid det här lagt, herregud vad härligt det är!  Jag och Johanna har solat galet, lite färg fick vi, jag fick ju självklart min fina röda färg som har en tendens att dyka upp, eller rättare sagt blossa upp sådär tills en början. Sen blire brunt....(hoppas jag)
                       Kvällen vet jag faktiskt inte riktigt hur den ser ut, antingen åker vi till en grillfest, men utan alcohol och utan pengar blir det nog inte en stor hit! Vi tänkte faktiskt tälta istället, men jag känner på mig att det kan bli aningen kallt. Det har ju inte varit så särskilt bra väder de senaste dagarna och morgondagen ska inte heller bli allt fför bra om man ska lite på vad vädertablåerna säger. Vi får se hur det blir med den saken.

Igår hade visst pappa och annika köpt barnsäng och badbalja till bebben, och en maxi cosi, bilbarnstol. Nu är dem i princi klara, det är bara för bebben att ploppa ut!
Följande saker är inköpta:
- Barnvagn: Bugaboo Cameleon
-
Barnsäng: IKEA-power
- Bilbarnstol: Bugaboos egna maxi cosi-stolar.

Herregud vad jag längtar nu, det är 11 dagar kvar till beräknad tid nu, jag kan knappt bärga mig tills jag får hålla det lilla pyret. haha okej nu låter det visst som om det är jag som sak ha barn, men så är ju inte fallet, det är alltså mitt syskon vi snackar om här, min kommande lillasyster/lillebror ! :)
Lägger nog in lite bilder på vagn, säng och barnstol sen.

Nu ska jag fortsätta sola ett tag till, Johanna gick precis hem
Ha det så bra tills dess!

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0