090616

Men hallå främlingar! Oj jag har inte uppdaterat här på jaa, tre månader och tre dagar nu, jag har faktiskt varit lite upptagen på senaste tiden.
Eller altså upptagen och upptagen, livet rullar ju på som alltid, fast nu är det sommarlov, och det är fucking härligt alltså!
Jag tänkte bara uppdatera lite om vad som händer och så:

- Jag får ett syskon om cirka 10 dagar(beräknad tid). Nu är jag verkligen pepp på det, det kommer vara helt underbart, knäppt men underbart!
När jag först fick höra om den lilla kommade bebben blev jag ganska skraj alltså, man vafasen, nu är det som det är, det kommer nog att bli mysigt med en ny bebis i livet, konstigt men mysigt. Det skulle lika gäran vara jag som är mamman. Det är 18 års skillnad på oss, snacka om sladdbarn....

- Jag jobbar på signerat i Vadstena nu, en mysig liten inredningsbutik som säljer designerprylar, jag trivs verkligen superbra där inne, ett himmla roligt jobb. Så pegnar i sommar har vi i alla fall. Bra så långt!:)

-Planerna för sommaren är inte så många, listan bli itne så lång emd andra ord, jag och kompisar ska väl försöka komma iväg och resa lite var det tänkt, hoppas det blir så bara. Jag kommer vara hemma själv en hel vecka i sommar vilket förhoppningsvis betyder fest någon eller några gånger!
Liseberg och en helg i göteborg ska också försöka klämmas in, det hoppas vi verkligen på!:)

Nu ska jag fortsätta kolla på CSI, en himlans bra serie det där!

ha det bra slänge,
jag kommer börja lada upp mer bilder nu när en ny dator anländer inom kort!:)
Dessutom lovar jag att lägga upp en del  bilder på de kommande bebben!

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0