090711

Hello bloggen!!!

Nu har jag varit lite dålig på att skriva, IGEN!
Men nu förstår ni, nu har det hänt jädrigt roliga saker!
Den 9 juli 2009 klockan 23.23 föddes Sigge, min lillebror, världens finaste bebis<3!!!!!!!!
Jag har aldrig i hela mitt liv varit så glad som ajg blev då tror jag inte, det var så jädrans UNDERBART!
Ida, min syster, och jag var ensamma hemma eftersom pappa och annika hade åkt till BB. sen typ halv tolv eller ngt fick vi mms till våra mobiler på den där lilla guldklimpen! Snacka om att vvi blev nuts!  Hahahha,  vi började typ skrika som bara den och hoppade i sofforna och gud vet vad! Jobbigt att vi har stora fönster i hela huset, grannarnaa hade ju ngnting att  kolla på resten av den kvällen!!!

Det jobbiga var att dagen efter, Fredag, när Sigge och Annika kom hem var jag tvungen att  jobba. Det var det absolut längsta dagen ever! 10 till 6, de 8 timmarna kändes som 8 år, haha!
Men sen kom jag hem och tog upp honom i min famn, och typ....smälte;)
Du är den finaste Sigge och jag älskar dig. <3


Dessutom har vi fått biljetterna till AYIA NAPA nu, och det könns verkligen som att det är dags snart!!:D:D
Och jaa vad är det, 20 dagar kvar tills vi åker!!!! Jag längtar ihjäl mig.


Nu tänkte jag gå och hålla i min lilla guldklimp och äta lite jordgubbar!

ha det gott!

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0