090604

30 DAGAR KVAR TILL AYIA NAPA.
Alltså jag är något pepp, igår betalade pappa alt så nu är det bara resan i sig kvar! <3 Igår kväll satt jag och angelica hela natten typ och kollade på en masssa gamla forum, haha det är lite kul, är du tjej gör du typ av med 2000, är du kille kan du göra av med typ 12 000, haha!
                     Sen läste vi om några som hade bott på vårat hotell, det tar typ en kvart att gå in till centrum, vilket inte är ngnting, det ska väl ange och jag klara, fast det bli nog taxi hem, haha! Jag vet liksom av egen erfarenhet att det kan ta typ 1 timme att gå 1 km när man är full, vilket vi kommer va, fulla som kastruller! :D

Jobbat idag, lite kul med lite folk för en gångs skull i lilla äffären ju! Immorn ska jag bara ta det lugnt, en ledig dag innan nästa arbetsvecka börjar för fulla muggar !
Efter jobbet åkte jag till mormor, träffade mina äskade kusiner som är hä i en vecka nu för att fira ludde när han fyller 11! :)   Hugo och Leo, ni fattar inte hur mycket jag älskar er alltså, pluttarna!

Fortfarande ingen bebis i huset! 6 dagar över tiden idag..........Ungen kommer ju aldrig komma ut ju!
Men nu kommer den senast komma den 12 Juli, om 8 dagar, för då har hon gått 2 veckor över tiden, mer än så går man aldrig! :):):)

Nu ska jag kolla på disney chanel!

vi ses!
ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0