Torsdag

Kom hem från stallet för ett tag sedan nu, kom hem till ett dukat bord, åt tacos, vilket var jädrigt gott!
Idag började jag skolan vid nio, och slutade vid elva, det var ju inte alltför jobbigt om man säger så, tog bussen in till stan med andrea. Vi käkade på hugos, vilket var en historia i sig!
VI typ beställde all mat och så, sen när vi hade satt oss vid bordeet kommer servitören tillbaka och bara, ´"kan jag få se på ditt kvitto igen?" jag bara "ehm jaa, det kan du väl"
Sen står det på det där dumma kvittot att köpet ej har medgetts, kuk tänker jag, vad fan vill dem nu då?
Så vi prövar igen, men det går inte,
Jag bara, alltså jag vet att jag har pengar på kortet, jag har fått lön idag, dem bara, "ehm, jaa det är säkert inget fel på ditt kort, det är nog våran maskin som krånglar, du kan väl gå och ta ut pengar så länge eller?"
Det är dålig stil, seriöst, dem ska fan ha fungerande grejer, sen körde dem bort oss efter en timme för att det inte fanns så mycket platser, så gör man ju definitivt inte!
dumma hugos, jag skämdes ihjäl, två gånger!
På stan köpte ja gi alla fall två nya tröjor, vilket är en liten tröst:)
Efter stan åkte jag till pappas jobb och städade, snark, men eftersom pappa inte var i stan passade jag på att sitta vid hans dator ett tag och hittade dem efterlängtade bilderna frn klassfesten i början av december förra året, jag höll på att avlida av skratt, roligaste ever, tro mig!
Nu måste jag sticka och duscha, sen blire dums i sängen, jag tänker lägga mig tidigt idag!
jag bjuder på denna vackra bild (inte)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0