Onsdag

Funderar på om jag ska gå ner och fortsätta titta på en bra serie som går på sexan, Night Rider tror jag visst den hette, eller om jag bara skaköra lite Pet(<3<3) på datorn och sen gå och lägga mig,
Nej just jävlaar, jag måste ju duscha också...snaaaaaaaark! Värsta som finns, seriöst!
                            Gårdagens teater var väl sådär, en del scener var bra, men överlag var den faktiskt ganska tråkig... Kul bussresa dit och hem i limousinbussen i alla fall!
Idag har jag varit i skolan, fikat med lite homo sapiens och varit hos min icke-homosapiens Sille. Han var dum idag, och jobbig, det gillar jag inte!
Imorgon blir det skolan och det jag fruktar mest av allt i hela världen, Anita Aava och spanska, jag skulle kunna döda för att få slippa det, utan att man får frånvaro och skit.
                          Nu längtar jag faktiskt lite till pappa, har inte träffat honom på länge nu, och för er som inte har tittat in på ett tag, jag ska få ett syskon hihihihihihi! Någon gång i slutet av Juni eller början av Juöia ska pappa och Annika utöka dem redan over-sizade familjen!
Nu ska jag som sagt duscha, jag har dödsångest, jajamensann!


ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0