nyårsdagen

Redan 2009, det känns seriöst som 2004 fortfarande, tiden går så sjukt fort. OCh jag skriver aldrig här jag vet:)
Det har i alla fall hunnit vara jul och nyår, julafton spenderades först hos pappa med hela hans släkt, sen vidare till mamma runt tre-tiden. Det blev en massa roliga julklapar, ganska mycket till hästen, men även en del persentkort. Under mellandagarn har det blivit lite shopping, dock inte så mycket eftersom jag inte är ett stort fan av rea, speciellt inte mellandagshysterin.
Nyårsafton, gårdagen, var helt okej. Det var förförfest hemma hos johanna, där jag, johanna och ebba gjorde oss iordning. Sedan vidare till Becka för nyårssupé och mamma-mia sjungande.
Tolvslaget firades i borensberg och bussen hem kom 20 min försent, dvs jag frös ihjäl av att vänta.
Till slut kom jag i säng sisådär runt fyra halv fem. En helt okej kväll helt enkelt.

Nu ska jag fortsätta dregla över Robert Pattinson i Twilight, så sjukt sexig.
Hörs väl nästa gång jag orkar skriva ngnting här!

ciao
julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0