Lördag

En såndär lördag som bara drar iväg:(
Jag har precis städat klart min garderob nu och man blir lika förvånad varje gång att man kan ha så himla mycket kläder som man aldrig använder. Som är för små eller för stora, eller helt enkelt för fula. Dessa kläder skulle garanterat räcka till typ 100 barn någonstans i världen. Därför ska jag vara duktig och skänka mina kläder till bättre behövande. Tillbaka till garderoben, den är hur jag än viker och trixar ändå överfull, hur fick jag plats med kläderna som jag slängde då? hmm...
Min "lilla" slänghög...

Igårkväll var det bara mysigt, satt och kollade på lets dance med mamma, blondinbella åkte ut, underbart!
Hon är ju ärligt talat ganska patetisk...
Ikväll blir det att åka till angelica och mysa med andrea och cornelia. Det kommer nog bli mysigt, med lite mat och chill.
I fredags i skolan fick vi ju en underbar nyhet också, vi slipper intek-provet då vi ska ka till linköping och titta på teater, en skitbra nyhet helt enkelt!
Nu ska jag typ duscha eller ngt roligt, hade bra puss och allt

ciao
julia.

kvällens lilla värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0