090827

Sa ju att jag skulle uppdatera LITE oftare nu! Vilket jag gör just nu, nehej? Eller skit samma, lyssna inte på mig, börja läs typ nu istället, knäpp är jag!
          Vad har jag gjort idag då? JAg har gått i skolan, heheheheh, i hela två lektioner, sen åkte jag ut till stallet, till lilla pållen för att ta emot veterinären som skulle ut och kolla honom för 12445915478:e gången. Börjar bli lite jobbigt (och dyrt) nu. Det är så tråkigt när min lille baby bara blir sjuk hela tiden. Nu är det så att han antagligen har något vajsing med korsryggen, (nästan längst bak på hästen) Det blir att åka till veterinärstation i norrköping och röntga hela hästen. Skit samma, nog om det, tror faktiskt ärligt talat att ni inte bryr er så mycket om det:P

Imorgon var det tänkt att det skulle bli party MEN NEJ, vilket suger, jag är peppad till tusen och sugen till max, men jag verkar helt plötsligt vara den enda som är det. Sånt kan jag bli så sur på...
           Finns det något bra just nu då? Nja egentligen inta alltså, fast jo, mina kusiner kommer hit immorn, världens bästaste, sen ska vi typ fira mormor och så, det blir nog roligt!:)

Nu ska jag tjuta lite tänkte jag:) sorgligt livet är utan fest hörrni!

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0