Söndagar

MEn oj det var ett tag sen nu ni.
Jag är VERKLIGEN inte bra på att skriva i min lilla blogg (:
Kan också bero på att mina datorer hemma helt plötsligt har blivit så sega att det tar typ en timme att komma till bilddagboken( liten överdrift)
Föreut tittade jag på den bästa filmen, Uptown Girls, jag har aldrig sett den förut, men den var så himla bra, och så mysig. Idag har jag inte gjort någonting, oh det har varit så skönt, jag gick upp klockan tio, tog på mig joggingbrallor och en stor t-shirt. Nu när jag går och lägger mig igen har jag på mig exakt samma sak:)
Min dag har varit händelsefull...
Den enda gången jag gick ut idag var för ca en timme sedan när pappa skulle lämna min väska hos mig som jag glömde i stallet igår. Då sprang jag hela vägen genom trädgården till grinden, wow.

Hmm, just det jag, något som är tråkigt är att min mobil är trasig så jag måste önvända pappas lilla hightech(?) telefon som jag inte fattar någonting av, ni förstår pappa hade ju så lägligt precis gått och köpt sig en ny mobil, av exakt samma märke som den innan(den jag har nu), snacka om att fantasin bara inte finns där. haha.

Nu ska jag gå o kissa sen ska jag gå och lägga mig, hihi

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0