söndag

Egentligen borde jag sova nu, men eftersom vi inte börjar förrän klockan halv elva immorn tänkte jag vara lite cool och stanna uppe längre än vanligt!
Igår var jag på min mormors systers 70-årskalas, det var faktiskt ganska trevligt att träffa hela tjocka släkten. Mamma och jag och alla barn åkte hem runt elva, eftersom alla var trötta, inklusiva moi. Det jobbiga var att prcis när vi kommer hem ringer mormor och säger att hon och lisa har åkt till sjukhuset. Det var nämligen så att lisas man, Seth, hade cancer i hela kroppen typ och var jättesjuk. Dem hade ringt från sjukhuset och sagt att han har blivit sämre, sen klockan kvart över två imorse dog han.
Tänk va jobbigt för Lisa, på sin födelsedag också för hon fyller faktiskt idag. Det vart ju inte så roligt, så det har minsann varit lite deppigt hemma idag.
Vad har hänt mer idag?
JAg har varit i stallet och ridit på min stjärna, och idag gick det superbra. Imorgon börjar jag som sagt halv elva, och slutar halv fyra, en helt okej dag med andra ord, sen bär det nog av till stallet direkt.

Ha det bra så ses vi när jag orkar uppdatera min blogg igen,

Ciao
Julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0