oj oj torsdag

Mornar är inget roliga hörni. Jag hatar när man vaknar  av att klockan ringer och får inte sova mera, så jobbigt så man vill dö:):):)
Eller nej, ännu värre är det ju när man vaknar en halvtimme innan man sak gå upp och det är knappt någon idé att somna om, eller joo, men man vet ju att man snart ska gå upp:(
Nu sitter jag framför en värmafläkt och tittar ut över boren:)
Vårt kök är klart nu och det blev skitsnyggt, det är ju bra MEN, det är svinkallt inne eftersom vi typ inte har någon värme på, bara en massa ljus och et räcker inte för moi.
Igår orienterade jag i två timmar och 45 minuter, värsta tiden i mitt liv, eller det var okej när man sprang på stigarna, men et hände ju inte så ofta. Man sprang rakt genom skogen hela tiden, genom sumpmark och skit. USH!

Nu ska jag avnjuta en kall frukos:)
ses om ett tag, haha

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0