i dont like mondays

okej, jag vet att jag är seeg. Jag lägger numera aldrig upp inlägg, för att jag inte tycker det är skojjigt altså.
En resume av mitt liv, inget speciellt faksitk, skolan suger för att immorn har vi prov med sämstaste Sadde som vägrar ändra en liten provtid, dah. Fast i o för sig var detl lite bra idag för att min ridläktion gick så JÄVLA bra. Älskar min hamburgare!
Och lite glad vart jag ju såklart också när pappsen berättade att vi skulle åka till gran canaria den 23:e Oktober, på höstlovet altså o vara borta när jag fyller.
Sen är det astrist för att min gammelmoster Lisa´s man har dött. Och ajg ska sjunga på hans begravning, det kommer vara tungt o jobbigt.
Men jag kommer vara så nervös så jag kommer inte att tänka på ngt annat än att inte titta på ngn, förslagsvis min kusin som gör grimaser!
NU ska jag sova, trött,

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0