puh

Nu var det en månad och en vecka sedan jag uppdaterade min blogg. Okej jag är inte så bra på det här. Det är antagligen ingen som kommer läsa det här ändå men skit samma, kul att skriva:)
Jag sitter här i väntan och spelar lite data, haha, min buss till skolan går tjugo i noi så för en gångs skulle vet jag inte vad jag ska göra på morgonen, jag ärredan klar liksom, och tv orkar jag inte kolla på. Det finns inget bra såhär dags.

Igår ver det stallet som vanligt, min häst har ajaj i hoven så rida blir det inget av tyvärr!
Men mocka och sköta om honom slipper jag minsann inte undan;)

Idag blir det skola, som vanligt, rivstartar med företagsekonomi i två timmar<3 euw

På fredag blir det 18-årsfest hos Emilia, kulkul.:=
Nu ska jag gå och dö eller ngt, vi ses,

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0