Heeeela natten lång!

Aspepp på fest nu! Ikväll smäller det högt, hoppas jag;)
Festis ikväll, och det var ett tag sen nu, Jag glömde berätta om gran canaria sist jag skrev, det var skitaskönt där soligt, roligt och jaa ni vet, allt var perfekt. Aa, det vill säga förutom två kackerlackor som jag var tvungen att döda!
                     Det köptes inte mycket där nere, det var ganska dyrt, men en "over-sized" väska blev det i alla fall.
Idag har jag varit i skolan och gjort matteproov, buuuh! Fast det gick ganska bra, tro det eller ej, det köndes helt okej! I onsdags var vi hos hovslagaren med min lilla ålle som konstaterade at han inte har någon hovböld eller ngn hovröta som stör utan antagligen en inflammation i hans hovled eller i hans kotled. Det är ett problem som är förhållande vis lätt att åtgärda om alt går som det ska, men det lr ju betyda ngra tusenlappar till som man spenderar hos veterinären. Vad gör man inte för en litern prins som min lilla sille-bille. Krskolan var jag på idag med, jag är så tidigt utte så jag tar moppekörkort nu! 17 år, hejja mig...
                    Fast det var faktiskt så att min pappa skulle tycka det var roligt att skojja med mig så han gav mig en moppe när jag fyllde nu bara för att jag fyller så sent, han menade på att jag lika gärna kunde köra moppe ett tag. Då ville jag bevisa att det skulle ajg minsann göra så då tvingar jag honom att punga ut pengar för kursen så kan ajg åka till stallet när ajg vill nu:) Dessutom får jag ändå körkort om mindre än ett år och då lär jag slänga moppen typ åt helvete:):):)
                     En extra puss till Angelica bara för att hon hatar maskar och en puss till Kina, Andreas syster bara för att hon är så söt och säger ordet mask till angelica och för attr hon är så söt och go!

Ses då!
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0