mys

Hej!
Ska berätta lite vad som gjordes i torsdags och i fredags:)

I torsdags eftermiddag var jag och tittade på min lillebror när han slutade skolan. Efter avslutningen gick helva luddes klass ner till sjövik  och åt, jag följde med ludde,
Vid klockan ca haöv nio gick jag och mötte upp klassen min, vi myste nere i varamon. Det var trevligt värre det:)
Synd bara att fula äckeldrägg kom och förstörde sången!

Igår skulle jag egentligen åkt till Sarah och hennes fest i vadstena men min kära gamlemorfar fyllde 97 år och det kunde man ju inte missa;)
Dr phil är nu bara tre år från att skutas i en skottkärra!

(och när han har levat, och när han har levat, och när han har levat ut i hundrade år, ja då ska han skjutas, ja då ska han skjutas, ja då ska han skjutas på en skottkärra fram)

Just nu sitter jag hos mormor, jag är barnvakt årt min sltaste kusse!
Sen ska jag nog til stallet, vad som händer ikväll vet jag inte:/

ses, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0