Lyckliga gatan



Hoho
Sitter just nu och väntar på att bussen ska komma.
Ska åka hem till mamma idag hade jag tänkt mig :)

Igår var jag på tre kalas, asjobbigt men roligt:)
Sen var jag i stallet ett tag, som vanligt, och red älsklingen !
På kvällen följde jag med pappa ner till vätternfestivalen, det var astråkigt, men jag behövde inte betala inträde, haha

Så kvällen spenderades i Öltältet, supandes med min käre far, hihi
Min käre far och jag ska förresten åka till Storsjöyran iår:)
Det blir nog inte mycket fest, men bra artister blire! :D

Idag ska jag upp till stallet igen, ska den här gången tra med mig skruvar och skruvmejsel, måste skruva upp sadelhängarna och tränshängarna till den nya sadelkammaren idag:)

Åh, Nu kommer bussen!
tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0