Hjärngympa



Design
Åh vad det är svårt att bestämma sig!
Jag håller på att inreda mitt rum hos pappa nu, men det är så himla svårt!
Har tagit hjälp av en inredningsarkitekt, hon har precis kommit med ritningarna,
dem blev hur bra som helst, jag får egen ingång utifrån, rakt in i mitt rum, jag kommer att få ett dressingroom och glasdörrar rakt ut mor poolen!
Nu snackar vi drömrum, ska bli så himla roligt! Trodde aldrig att det skulle bli så fint, eller okej, jag har ju bara sett det på ritning än, men man kan ju bara tänka sig hur fint det kommer att bli :)

Sen var det ju det här med tapeter och möbler, jag har redan en säng hos pappa som jag aldrig kommer att göra mig av med (1.40 bred) men sen gäller det ju att matcha allt till sängen också.

Är det någon som har något bra förslag är det bara att skriva ner det! :)

Besos & Abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0