el dia



Ridkläder
Idag blir det lunch på stan med dear beloving father, och självklrt lille lillebror ludde.
Lite senare sen blir det åka till stallet, till bebis och ta sig en liten tur:)
Måste nog rida båda bebisarna idag, emelieoch linnea är bortresta den här veckan så jag har mkt att stå i !
Sen får jag inte glömma att berätta att Linda i stallet kanske tar med sin lille bebis Molly, det här ÄR enbebis vi pratar om nu, inte en häst ;)
Då kommer ju jag absolut att hålla massa bebis !


Jag orkade inte soa så länge idag, vilket kanske märktes host host,
Så just nu när jag sitter och skriver det här ligger Sigge i mitt knä och över hela datorn och tror att han är kung!
Liite komplicerat att skriva, bara lite.

Nu blire breakfast att Julia´s

Kommentarer
Postat av: Johanna F

haha, du och bebisar alltså!!!

trögboll:)

2008-06-28 @ 09:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0