dagen

Hej!
Idag har varit en otroligt rolig dag!
Eller okej, på morgonen så hade vi geo-prov, inte det roligaste man varit med om.
Efter provet slutade vi för dagen, det vill säga ca. halv tio:) finfint!

Klockan 11.20 träffades alla samhällare(eliten) i stan för att bege oss till "två små hus" där vi skulle 'ta god glass och umgås med gottfridsson. Mjau, haha!
Efter glassen begav vi oss till mitt stall. Hela klassen skulle rida på  mina två hästar + linneas häst gullan.
Det var nog bland det roligaste ever, ni skulle seriöst ha sett pojkarna på häst!
HAHAHA
Underbar syn säger jag bara. och jaa, ... en del var ju bättre än andra även bland dem;)

Nu ska jag bege mig till johanna, grey´s anatomy<3

Ses ciao!
(älskar att ajg blivit bloggare igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0