update

Snart Mat
Sitter i soffan med Johanna.
Johanna är boring och löser sudoku, Nörd.

Själv sitter jag och läser nyheter på e-online.com, jag vet, jag är en kändisar-nörd.
Men bryr jag mig, nej.

I alla fall, nu har Brad Pitt och Angelina Jolie fått sina tvillingar!
En flicka pch en pojke kom till världen i Lördags kväll, flickan heter Vivienne Marcheline och pojken heter Knox Leon.
Så jävla adundsjuk är jaaag!
Jag vill också ha en bebis, jag vill också vara gravid, jag skulle göra allt för att vara i Angelinas sits nu s'ger jag bara, en snygg man, massor söta barn, massor söta adopterade barn!
Nu har dem altså sex ungar, okej kanske lite mycket men ändå!
Tre flickor och tre pojkar , cute!:)

Ciao
julia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0