Striped

Nu är jag hos pappa igen
Farfar kom och hämtade ludde och mig typ klockan halv ett tror jag:)
Idag flyttar vi ut annikas lägenhet, det blev lite bråttom eftersom dem som ska ha lägenheten meddelade att dom flyttar in nästa vecka. Hoppsan på den!

Och äntligen fick jag träffa siggebigge igen, min bebis,
han ligger (säklart) i mit knärjust nu, som en liten boll ;)
I eftermiddag blir det att åka till stallet och antingen rida eller titta på när annika rider, sånt som visar sig:)
Viktigaste är i ala fall att träffa bebisen så mcyket som möjligt nu innan ajg åker:)

Just det, ni skulle sett mig i morse, snacka om panik, jag var ju tvungen att packa ALLT innan pappa kom och hämtade oss, jag kommer inte hem till mamma igen innan falsterbo, det var bara att slänga uppd en 50 ton tunga, stora gula väskan och packa i allt man har o äger, för det behövs i Falserbo kan jag säga, haha!
I och för sig hade jag ju redan packat en del igår men det var också då jag insåg att typ allt behövde tvättas hehe!
Men nu är jag klar, tro det eller ej!
Jippie!
Nu är det abra det roliga kvar, partaja!:)

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0