PIP


--Alcoholhaltig tubmat--



Hejgoddagochhallå

Nu är jag tillbaka och fit for fight igen!
Jag och familjen har varit iväg på en Ålandskryssning, och tro det eller ej, Det var skojjigt!
Det berodde i och för sig ganska mycket på att det var buffémat i mängder OCH tårta till frukost, TÅRTA!
Mjau vad jag tricdes, lätt att man gått upp två kilo på resan, och jag överdriver inte nu.

Minst sagt händelsefylld resa...
Man tror inte att saker och ting kan hända på ålandskryssning, med familjen, hihihihih

Bäst på hela resan var nog ändå det på bilden, en Vodka på tub!
Jag må vara lite efter men det har jag aldrig sett, och blev så himla kär, jag (och j.) som ÄLSKAR tubmat !
Hoppas den smakar!

Jag längtar definitivt jättemycket till min lilla Sille,  vi hopptränade ju i Söndags och det gick faktiskt bra,
haha, han är så rolig att hoppa, även fast hindret bara stod på 80 cm var han lätt typ 120 över, så charmig häst jag har fått tag i , tussen!

Nu ska jag få min härliga skänhetssömn, kan behövas, vilar och peppar galet innan falsterbo! (om typ 1v, heeehe)
ciao
julia.

Just det!
Nu har jag kommit på en lysande idé, pappa och jag ska till Putte i Parken istället för storsjöyran, det ärtyp 200 riksdaler billigare med PIP, dessutom ligger det i Karlskoga, vilket är LITE närmare Motala än Östersund, cleaver!

ciao2.
julia2


Kommentarer
Postat av: Johanna F

ciao 2

julia 2



HAHHHAHAHHA!!!

2008-07-16 @ 08:22:28
Postat av: Johanna F

ok, jag kanske har lite dålig humor

2008-07-16 @ 08:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0