movie



Francé
Sitter och tittar på filmen Skilsmässa på franska, hur bra som helst, även fast jag sett den typ 5 ggr förut ;)
Idag vaknade vid kvart över tolv, och fick minst sagt eld i arslet (ursäkta uttrycket) Jag skulle nämligen ta bussen från tandläkaren till stallet fem i halv ett. Hade altså tio min på mig att få på mig alla ridkläder och ta mig till bussen, men jag hann, det ni!

Så jag har som sagt varit i stallet hela dagen, lite senare på kvällen var jag med mamma, bror o syster på Sjövik och åt god mat :)
Där träffade vi, eller rättare sagt såg fd sångaren i Barbados, Mathias nånting. Mamma blev helt till sig, även fast han är bög, mamma bara
"Äsh skit samma, jag vill kyssa honom ändå"
Och tro mig, hon var skitnära på att be om en autograf, ÖVER ARMEN !
Tror ni jag dog eller?

Jaja, nu ska jag göra ngt jag inte gjort på länge, logga in på stardoll.se
yey

seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0