Lillebror, bli inte som jag när du blir stor



huliganen 10 år
Sitter just nu vid frukostbordet.
Har precis grattat Ludde som fyller 10 år idag, det var lite roligt faktiskt för först gick hela familjen in i hans rum med bara tre paket, typ en tröja, kalsonger och ett par shorts.
Pappa bara :
"jaa, vi kunde ju inte köpa så mycket, alla pengar gick till hästarna, är de okej?"
Man såg verkligen hur ledsen ludde blkev då, men han bara, jaadå det är okej...

Sen sa pappa, kan du följa med mig ner i källlaren ludde?
(ludde ser ut som ett frågeteken)
Sen när dem kommer ner står ett splirrans nytt trumsett där till honom, och ludde blir så jävla in i helete glad altså!
ursäkta, men han blev så glad så jag trodde han skulle spricka.

Jag blev inte lika glad kan jag ju säga, kul att man kommer få EN lung stund hos pappa, kanske inte ens en lugn stund, seriöst.

Jaja, vad gör man inte för sina älskade syskon, host host...

Idag blir det att åka till mamma ett tag på förmiddagen och fira ludde ännu mera, sen blir det att åka till stallet och gosa med bebis, sen blir det att fira ludde hos pappa IGEN, nu är det släkten som gäller.

Stallet var lite roligt igår förresten, vi åkte dit för att ta in våra två hästar lite snabbt, det skulle ju bli så himla dåligt väder så det var bra tänkte vi.
Det slutade med att vi fick halma ALLA boxar och ta in ALLA hästar.
Vi kom från stallet vid halv tolv igår kväll.
HEHEHEHE

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0