L k p g

Shopping
Var på IKEA idag.
Vi handlade saker till luddes rum, och jag måste medge att jag får lite panik av att vara där.
Det är ju roligt om man köper till sig själv men nu handlar det om att tillgodose andras behov, hihi
Men det blev i alla fall en ny sadelgjord på hööks till min bebis också.

På tal om hästgrejor så var vi på Sharpman igår, mycket roligt!
Inköpt:
-Regntäcke
-Träns
-benskydd (bak o fram)
-läderschampoo +smörjgrejjer
-Grimma, grimskaft
-hästschampoo
-lite andra småprylar

Det roligaste med hela vistelsen var ju att det fanns Deo till hästar, haha det visste jag verkligen inte,
sommardeo for gorses, jag höll på att dö av skratt, urgulligt!

Sen bar det vidare till stallet, jag hopptränade sille, det gick ganska bra:)
hoppade bara låga hinder för att försöka få bort hans "flygande", men utan resultat, det är bara att acceptera att det är hans stil, punkt slut:)

Nu blir det lite tv
ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0