Fröken svår

                                       

Sex and the City
Tittade prcis klart på sex and the city, kanske lite sent, verkar som om alla redan sett den, men någon gång måste ju vara den första, även för mig!
Jag säger bara en sak: Screw you!, alla som inte tycker filmen var bra!
Vaddå för mycket fixering vid märken, för mycket Louis Vuitton? Herregud, det är jud et som utmärker dem!
Av mig får den 5/5 "detsomintefårnämnasvidnamn" (benjamin)

Idag var min första hästfria dag på länge, lite skönt lite tråkigt, hihi (intresseklubbenantecknadedärsågjag)

Sitter just nu och bestämmer att ajg o ebba ska träffas ikväll, jippie!
Hello Varamon, Hello Ice-cream!
Ses, hejdå!

julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0