All day long!

Hallå igen!
Nu sitter vi på bussen på väg hem från falsterbo och roliga skåne. Känns lite tråkigt faktiskt, vi har ju haft det så otroligt roligt! Tänkte i alla fall skriva en sammanfattning om dagarna:
Torsdag:
Vi åkte in till Malmö för att fira Johanna, kvällen började underbart med ett lyxigt resturangbesök bestående av ryggbiff och en flaska vin. Efter maten tänkte vi gå och ta en drink i det sköna vädret. Vi hittade en mysig bar, gick in tog ett bord och gick till baren för att beställa, när vi står och väljer säger bartendern: Ursäkta mig, jag måste bara fårga hur gamla ni är? Alla vi (utom ebba, 18) hade falskleg och sade, jaa,,18..?
Bartendern: mm, nja det är tyvärr 23 här så ni är liiite för unga, hehehHE, gissa omd et var pinsamt att gå och lämna bordet och gå ut från baren, dumma åldersgränser, när jag väl fyller 18 vilket inte är en på ett tag kommer det ändå vara minst 20 på alla klöubbar, boring!
Kvällen fortsatte ändå, men vi tappade humöret, gick till pressbyron och köpte 9:90 /hg godis som var gammalt, satte oss vid en park och blev barn:)
Fredagen:
Vi låg på stranden hela dagen, till klockan tre.
Vid tre var det hem, duscha, äta och fixa sig för den efterlängtade krogrundan i Malmö!
Vi åkte in klockan halv elva (tror jag) och gick först till ett ställe för att ta någon fördrink, vilket gick sådär, täker inte gå in på detaljer, vi träffade i alla fall dem värstaste, mest efterhängsna turkarna någonsinn, ush!
Det blev inte så mycket av krogrundan, vi gick till Kulturbolaget vid halv ett, sedan stannade vi där till klockan tre, när våran buss gick hem.
Kvällen var sjukt rolig, på alla plan om man säger så, alla hade det superkul och var nöjda.
En häjdarkväll med andra ord!

Innan jag slutar skriva måste jag bara skriva en liten fras för ebbas skull, ett internskämt,

"Han är en gnagareeeeeeeeeee!!"

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0