11/7 10.42

Byte
Sitter i köket hos pappa med siggebiggebus i knät, min darling!
Snart ska jag väl börja packa väskan och för en gångs skulle se till att jag får med mig allt jag behöver, haha!
Ska nämligen åka till mamma idag, rauligt.
Längtar till falsterbo, hopas bara allt ordnar sig med tågresa och dittan o dattan!

Ikväll ska jag antagligen hitta på ågot med johanna o carro, för första gångern på 100 år känns det som;)
Det blir liksom lite jobbigt när man bor på andra sidan stan!

Liseberg igår var hur kul som helst!
Åkte alla karuseller, moahaha!
bra för att vara jag

ciao
julia.

Kommentarer
Postat av: Johanna F

göttigt att du är en del av hydmarken nu i några dagar:)

2008-07-11 @ 18:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0