bloggsverige

Ciao!
Idag har jag följt md mamma och hämtat hennes nya bil från toyota, det vill säga jag väntade på att hon skulle sluta prata med den flirtiga försäljaren och sätta sig i hennes nya bil, haha.
Sen åkte vi in till stora staden och tittade runt lite, man gör ju motala på 10 minuter så det är ju inte så skoj.
Men vi åt på med eller utan, (hatar namnet!) vilket var nam-nam. Kycklin panini.

Sedan var det upp till stallet och rida min galna häst, som inte blivit riden sedan i lördags och betedde sig som om hon fått galna kosjukan, snuttan!
Men jag satt kvar i alla fall, haha.
Sen åkte jag hem, hjälpte mamma att göra kvällsmat och tända brasor i huset, jaa altså i båda kakelungnarna.
Sen så har jag inte gjort så mycket mer. Bara längtar till USA!

Min pappa har nämligen bestämt att han och barnen (jag o mina syskon) ska åka till usa, först till miami i en vecka, sen till L.A och kalifornien i två veckor. TRÅKIGT! eller inte!

Nu ska jag koncentrera mig på tv:n i stället.
So long!

Kommentarer
Postat av: CoolingenAsasötaRaraRoligaOstronet

bara så du vet, är jag ditt syskon också(A)

2008-01-05 @ 14:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0