Tisdag 19/8



Jaha, så har skolan startat igen
och det var faktskt inte så jobbigt idag, okej, det är första dagen. Man kan ju tänka sig hur det kommer att bli efter några veckor eller två. Jag fick två nya lärare, hejja dem!!
Den ena, företagsekonomiläraren, som kom från Iran, inte kunde så bra svenska och villle ha "ömsesidig diciplin" hmm...
Min nya spanskalärare kommer frn Finland, hon är bra på svenska, men desto sämre på spanska...
Hon har pluggat spanska i ett år, jag lovar er att jag var bättre på spanska än vad hon var. woho!
Jag har hittat en utväg ändå, om jag är typ lika bra som henne på spanska kanske jag kan få ett mvg, det borde jag kunna få!
Dessutom, finns det typ ingen från min klass i spanskan, tur att jag har Therese och Angelica.
Våran svenskalektion med alltid lika glada Marie-Louise bestod av att skratta och skämta blandat med att tfölja stefan holm i os från Adams mobil.

Ciao
Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0