short

yum yum!
Sitter vid datorn och äteer fiskpinnar med pulvermos, haha! Det år sån mat det bli nu när man är själv hemma utan matlagande mamma dagarna innan skolan.
Imorse gick jag upp kvart över sju! Tandläkaren kallade så det var bar att gilla läget, hmm...
Jag är dessutom så dundernervös för klippningen idag, nu blir det kort, och jag velar hela tiden, kommer jag göra ändå tills det har åkt av! (och då skulle det inte förvåna mig om jag ångrar mig!)
Efter klippningen ska jag hem till mamma, börja packa mina väskor och åka till pappa ikväll, jag m,åste bara vänta på att lilla mamma ska komma hem och se resultatet.
Inget stall idag, tyvärr.

ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0