quicky

Hej!
Klockan är nu fem över tolv, jag är altså hur trött som helst! Däröfr tänker jag inte skriva mycket.
Maddes fest var väldigt rolig tycker jag, en slappisfest med trevligt sällskap, kan det bli bättre?
Kvällen slutade med att en del, bland annat jag och ebba, tog oss ett nattdopp i varamon, läbbigt men uppfriskande.

Innan festligheterna tillbringade jag förmiddagen, dagen, eftermiddagen i lkpg med mormor.
Det reulterade i att jag fick en helt ny utstyrsel till kvällen, en skjorta, ett par skjorts och ett par skor. Ibland älskar man ju abra att en mormors/farmors uppgift här i livet är att skämma bort sina kära barnbarn!
Som sagt, jag skulle fatta mig kort, så nu räker det, eller okej diag var jag i lkpg igen, fast den här gången med mamma och alla  från Hyddmarksgatan, det blev ikea och lite sängbord och strunt.

Ciao
julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0